Właścicielem ośrodka Riwiera Sarbinowo jest firma Edmar PPHU Mariusz Stępień zarejestrowana pod adresem: ul. Henryka Wieniawskiego 5A, 97-300 Piotrków Trybunalski, posiadająca NIP: 7711788339. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa prawa i obowiązki właściciela ośrodka Edmar PPHU Mariusz Stępie oraz gościa w związku z pobytem Gościa w ośrodku wypoczynkowym Riwiera Sarbinowo w Sarbinowie pod adresem: ul. Rumiankowa 7, 76-034 Sarbinowo.
§ 1
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji pobytu w obiekcie „Riwiera Sarbinowo” zlokalizowanym przy ul. Rumiankowej 7 w Sarbinowie, gmina Mielno, województwo zachodniopomorskie za pośrednictwem systemu rezerwacji online udostępnianego na stronie internetowej pod adresem www.riwiera-sarbinowo.pl.
§ 2
1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa o:
2. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do rezerwacji dokonywanych z pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w § 1. Rezerwacje dokonywane telefonicznie lub w innej formie objęte są ogólnym regulaminem Obiektu.
§ 3
§ 4
Do korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie urządzenia teleinformatycznego zapewniającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w system operacyjny obsługujący protokół SSL i narzędzia programowe umożliwiające przeglądanie zasobów sieci Internet, tj. jednej z niżej wymienionych przeglądarek internetowych: Internet Explorer 8 lub wyższa, Mozilla Firefox 3.6.x lub wyższa, Safari 4 lub wyższa, Chrome – akceptujących pliki typu cookies, a także niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
§ 5
§ 6
§ 7
§ 8
§ 9
§ 10
Regulamin ma służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu. Wpłata zadatku przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on regulamin.
§1
Umowa dotycząca rezerwacji oraz wynajmu domku letniskowego zostaje zawarta w chwili, w której Gość wpłaca zadatek na wskazany numer konta. W myśl prawa handlowego, zadatek nie podlega zwrotowi. Brak wpłaty w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji powoduje automatycznie anulowanie rezerwacji wstępnej.
Wszystkie należności należy uiścić w dniu przyjazdu.
§2
1. Koszty pobytu obejmują:
zakwaterowanie z możliwością użytkowania całego wyposażenia domku i placu zabaw,
korzystanie z parkingu,
bieliznę pościelową,
wodę i kanalizację.
2. W dniu uiszczania płatności za pobyt pobrana zostaje zwrotna kaucja w wysokości 300 zł na pokrycie ewentualnych zniszczeń.
3. Cena usług świadczonych przez Właściciela domków nie obejmuje ubezpieczenia.
Z usług korzystają Wynajmujący na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu
i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagażu w czasie całego pobytu, Właściciel nie ponosi odpowiedzialności (radzimy przed przyjazdem odpowiednio się ubezpieczyć).
§3
1. Domki wynajmowane są w cyklach tygodniowych od soboty do soboty.
2. Doba hotelowa w domkach rozpoczyna się o godzinie 15:00 dnia pierwszego, a kończy o godzinie 10:00 ostatniego dnia pobytu.
3. Gość określa czas pobytu najmując domek i przyjmuje, że przez taki okres w nim pozostanie, za skrócenie czasu pobytu zwrot płatności nie przysługuje.
4. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji domku przez innych Gości.
5. Odbiór kluczy do domku następuje bezpośrednio w obiekcie.
6. W dniu zakwaterowania Wynajmujący zobowiązany jest dokonać opłaty klimatycznej za wszystkie osoby zakwaterowane
w wynajętym domku. Opłatę klimatyczną przyjmuje Właściciel.
7. W dniu wyjazdu pobierana jest opłata dodatkowa za zużycie energii elektrycznej w okresie wynajmu, w wysokości 1,50 zł za 1 kWh. Zużycie jest ustalane według odczytów z liczników prądu. Odczytu dokonuje Wynajmujący wraz z Najemcą w dniu przybycia i w dniu odjazdu.
§4
1. Liczba osób przebywających w domku musi odpowiadać liczbie osób zdeklarowanych podczas najmu.
2. W przypadku przekroczenia deklarowanej podczas rezerwacji liczby osób korzystających z Domku (bez zgody i wiedzy Właściciela), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
3. Osoba rezerwująca ponosi pełną odpowiedzialność za przebywające z nią osoby.
§5
1. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone w obiekcie podczas pobytu. W przypadku wystąpienia usterek technicznych Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich Właścicielowi.
2. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny:
brak wody, spowodowany brakiem dostawy prądu lub awarią wod.-kan.,
brak dostępu prądu spowodowany awarią sieci energetycznej,
brak dostępu do Internetu spowodowany awarią u operatora, dostawcy.
§6
1. W ośrodku obowiązuje cisza nocna od godziny 23.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
2. Na terenie ośrodka muzyki słuchamy tylko i wyłącznie w słuchawkach.
3. W przypadku, gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w Domku
i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
4. Jeśli wskutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej obowiązującej od godziny 23:00 do 7:00 Właściciel lub inna osoba zostanie zmuszona do uzasadnionej interwencji wezwania policji, Właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy najmu.
5. Organizowanie w domkach głośnych imprez towarzyskich jest zabronione.
6. Przebywanie na terenie ośrodka osób niezameldowanych jest zabronione.
§7
1. Każdorazowo opuszczając domek Gość powinien sprawdzić zamkniecie drzwi.
2. Pojazdy samochodowe należy parkować tylko i wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym. Zabrania się poruszania samochodami po terenie obiektu, podjeżdżania pod domek. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony środek lokomocji ani znajdujące się w nich mienie.
3. Domki należy przed opuszczeniem doprowadzić do stanu pierwotnego.
4. Opuszczając domek w dniu wyjazdu Gość zdaje domki Właścicielowi:
zdejmuje i składa bieliznę pościelową,
opróżnia kosze na śmieci,
sam informuje o powstałych zniszczeniach oraz reguluje je finansowo,
zdaje klucze Właścicielowi.
5. W dniu zakończenia pobytu zabronione jest opuszczanie domku bez zdania go Właścicielowi. Wyjątek od tej zasady należy uzgodnić z Właścicielem.
§8
1. Gość zobowiązany jest używać domku letniskowego zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem. Uprasza się o nie przestawianie łóżek w sypialniach. Stan techniczny urządzeń oraz estetyka pomieszczeń domku letniskowego i jego otoczenia nie mogą budzić większych zastrzeżeń (gości obowiązuje sprzątanie końcowe).
2. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów, wyposażenia oraz urządzeń technicznych domku powstałe z ich winy.
3. Za rzeczy pozostawione w domkach Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
4. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.
5. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za prace remontowo-budowlane odbywające się na sąsiednich działkach.
6. Na terenie ośrodka znajduje się plac zabaw dla dzieci. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych. Rodzice i opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na placu zabaw i na terenie ośrodka.
§9
We wszystkich domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, używania ognia otwartego oraz grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do domku łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów
o nieprzyjemnym zapachu.
§10
Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
Już teraz życzę Państwu udanego wypoczynku!
Riwiera Sarbinowo
tel.: 609 022 846
1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku do 14 lat.
2. Opiekun dziecka korzystającego z placu zabaw ma obowiązek zapoznania się z jego regulaminem oraz przekazanie zasad bezpieczeństwa dziecku.
3. Opiekunowie są zobowiązani do bezwzględnego nadzorowania dzieci podczas korzystania z placu zabaw.
4. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać zwierząt.
5. Na placu zabaw nie wolno śmiecić.
6. Zabrania się dewastowania urządzeń zabawowych.
7. Korzystanie ze wszystkich urządzeń placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.
8. Rodzice/opiekunowie dzieci winni pamiętać o odpowiedzialności prawnej za ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach lub mieniu. Należy natychmiast zgłaszać personelowi ośrodka zauważone usterki, uszkodzenia lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu poszczególnych urządzeń.
9. Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do rozwoju dziecka. Oceny winien dokonać rodzic/opiekun dziecka.
10. Zabrania się powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu, bezpieczeństwu innych osób korzystających z placu zabaw lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek, a w szczególności:
siadanie we dwoje i więcej osób na pojedynczych siedziskach huśtawek;
huśtanie się na stojąco;
poruszanie się po placu zabaw rowerem, hulajnogą, na rolkach lub wrotkach;
korzystanie z placu zabaw przez osoby powyżej 14 roku życia;
grania w gry zespołowe.
12. Nie wolno niszczyć roślinności, drzew, krzewów i kwiatów.
13. Na plac zabaw zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.
14. Na placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
15. Nadzór nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu pełnią opiekunowie dzieci.
16. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Ośrodka są zobowiązane bezwzględnie stosować się do zasad niniejszego regulaminu.
17. W razie wypadku spowodowanego nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu wszelką odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
18. Pracownicy Ośrodka maja prawo wyprosić z terenu Ośrodka osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego regulaminu.
1. Przeczytaj dokładnie całą instrukcję przed rozpoczęciem korzystania z trampoliny. Wszystkie ostrzeżenia i instrukcje użytkowania mają na celu promować bezpieczeństwo i prawidłowe użytkowanie tego urządzenia. Korzystanie z trampoliny przez dzieci dozwolone jest jedynie pod nadzorem osoby dorosłej.
2. Maksymalne obciążenie trampoliny nie może przekroczyć 120kg.
3. Korzystania z trampoliny przez więcej niż jedną osobę w tym samym czasie, może doprowadzić do niebezpiecznych wypadków.
4. ZABRANIA SIĘ wykonywania przewrotów i salt. Lądowanie na głowie może prowadzić do uszkodzenia karku, złamania kręgosłupa nawet, gdy wykonywane jest ono na środku batutu.
5. ZABRANIA SIĘ korzystania z trampoliny po zmroku.
6. Trampolina nie jest zalecana dla dzieci poniżej 5 roku życia.
7. Trampoliny nie poleca się do ćwiczeń akrobatycznych.
8. Nadużywanie trampoliny może być niebezpieczne i prowadzić do poważnych uszkodzeń ciała.
9. Spokojnie wchodź i schodź z trampoliny. Na trampolinę wchodzimy bez obuwia. Nie należy zeskakiwać z trampoliny na ziemię. Nie używaj trampoliny, jako wyskoczni, nie skacz na trampolinę z innych obiektów.
10. Unikaj zbyt mocnego wybijania się. Unikaj utraty równowagi.
11. Skacz tylko na środku batutu (maty).
12. Podczas korzystania z trampoliny ZABRANIA SIĘ spożywania posiłków, napojów, palenia papierosów lub żucia gumy.
13. Korzystaj z trampoliny tylko wtedy, gdy batut jest suchy.
14. Za negatywne skutki korzystania z trampoliny spowodowane naruszeniem regulaminu, Riwiera Sarbinowo nie ponosi odpowiedzialności.
15. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności za nieprawidłowe użytkowanie trampoliny, a Riwiera Sarbinowo nie ponoszą odpowiedzialności za negatywne tego skutki.
16. Zakup pobytu w Riwiera Sarbinowo jest traktowany, jako akceptacja warunków Regulaminu Korzystania z Trampoliny.
17. Wszelkie zauważone uszkodzenia trampoliny lub inne uwagi prosimy zgłaszać pod numer tel. 609 022 846
1. Przed wejściem do Gorącej Balii należy zapoznać się z regulaminem.
2. Przy korzystaniu z Gorącej Balii należy bezwzględnie stosować się do regulaminu korzystania z
Gorącej Balii, poleceń oraz informacji udzielanych przez gospodarzy.
3. Wszelkich regulacji urządzeń Gorącej Balii, w szczególności regulacji nagrzewania pieca może
dokonywać tylko gospodarz Lawendowej Osady.
4. Z Gorącej Balii mogą korzystać wyłącznie osoby całkowicie zdrowe.
5. Z Gorącej Balii mogą korzystać osoby pełnoletnie. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Gorącej Balii tylko i wyłącznie w towarzystwie i na odpowiedzialność dorosłego opiekuna.
6. Osoby przebywające w Gorącej Balii deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
7. Zobowiązuje się użytkowników Gorącej Balii do przestrzegania porządku i utrzymania czystości
użytkowanego pomieszczenia.
8. Nie należy dotykać elementów pieca w Gorącej Balii tych wystających ponad powierzchnie jak i
tych zanurzonych w wodzie, mogą być one bardzo gorące i może dojść do poparzenia!!!
9. Przed wejściem do Gorącej Balii należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
10. W Gorącej Balii nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
11. Z Gorącej Balii należy korzystać w kostiumie bawełnianym.
12. Przed wejściem do Gorącej Balii należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe, gdyż mogą stać się przyczyną poparzeń ciała.
13. W Gorącej Balii przebywamy tak długo, jak długo czujemy się tam przyjemnie i komfortowo.
18. Zgodnie z przyjętymi zwyczajami w Gorącej Balii nie należy przeszkadzać innym głośną rozmową
itp.
19. Przed ubraniem się przez chwilę należy odpocząć, aby tętno powróciło nam do normy. Zaleca
napicie się wody w celu przywrócenia równowagi płynów w organizmie.
20. Jedno wejście do Gorącej Balii powinno trwać nie dłużej niż 10 minut. Po każdym wyjściu z
Gorącej Balii należy schłodzić ciało chłodną wodą. Przed kolejnym wejściem należy odpocząć 10-15
minut.
21. Przebywanie w rozgrzanej Gorącej Balii przez dłuższy czas powoduje wzrost temperatury ciała, co
może być niebezpieczne dla zdrowia.
22. Do korzystania z Gorącej Bali nie należy przystępować na czczo lub po zbyt obfitym posiłku
(gorących kąpieli w bali należy zażywać jedną lub dwie godziny po posiłku – zależnie od obfitości). Z
Gorącej Bali nie powinno się również korzystać bezpośrednio po wzmożonym wysiłku psychicznym
czy fizycznym lub kiedy nie jest się w pełnej dyspozycji fizycznej lub psychicznej. Przed kąpielą ani w
czasie jej trwania bezwzględnie nie powinno się pić napojów alkoholowych, pragnienie możemy gasić
wodą, herbatami ziołowymi lub sokiem.
23. W Gorącej Balii i przy niej należy poruszać się bardzo ostrożnie, gdyż Balia i schodki mogą być
śliskie.
24. Przed skorzystaniem z bali należy mieć pewność, czy jest to dla nas bezpieczne oraz czy istnieją
choćby najmniejsze przesłanki, ażeby z niej nie skorzystać, dlatego zaleca się zasięgnięcie porady
lekarskiej odnośnie ewentualnych ograniczeń w korzystaniu z Gorącej Balii spowodowanych stanem
zdrowia.
25. Z Gorącej Balii mogą korzystać osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią
przeciwwskazań do korzystania z Gorącej Balii.
26. Z Gorącej Balii korzystać nie mogą osoby:
– Chore na serce, nadciśnienie i z chorobami naczyń krwionośnych;
– Chore na tarczycę, klaustrofobię, epilepsję, stany reumatyczne, nowotwory, ostre infekcje i stany
astmatyczne;
– Kobiety w okresie ciąży oraz w czasie menstruacji;
– Osoby starszym, osłabionym oraz w stanie intoksykacji.
– Osoby w ciąży oraz z jakimikolwiek problemami zdrowotnymi, u których wysiłek fizyczny może
choćby potencjalnie zagrażać ich zdrowiu lub życiu, w ogóle nie powinny korzystać z obiektu.
– osoby bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym,
– osoby, które mają inne przeciwskazania wynikające ze stanu ich zdrowia.
27. Korzystanie z Gorącej Balii odbywa się na własną odpowiedzialność użytkownika.
28. Dzieci w wieku od lat 4 do lat 18 mogą korzystać z obiektu tylko i wyłącznie pod stałą opieką
rodzica bądź opiekuna, na ich odpowiedzialność. Dzieci poniżej 4 lat nie mogą korzystać z obiektu w
ogóle. Osoby niepełnoletnie w wieku, mogą korzystać z obiektu pod stałą opieką rodzica bądź
opiekuna ewentualnie pod nieobecność rodzica lub opiekuna prawnego, jednak za pisemną
uprzednią zgodą rodzica lub opiekuna złożoną w obecności gospodarza Lawendowej Osady.
29. Zgoda może być udzielona jedynie na udostępnionym przez Lawendową Osadę formularzu. W
każdym poszczególnym przypadku, o którym mowa w pkt 28, gospodarze Lawendowej Osady nie
świadczą jakiejkolwiek opieki nad dziećmi i młodzieżą. Korzystanie przez dziecko lub młodzież w
każdym z przypadków, o jakich mowa w pkt 28 ma miejsce tylko i wyłącznie na ryzyko rodzica lub
opiekuna prawnego.
29. Na teren Gorącej Balii zabrania się:
− wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu,
− wykonywania zabiegów kosmetycznych,
− hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów,
− wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych,
− wnoszenia napojów alkoholowych,
− wnoszenia przedmiotów szklanych, ceramicznych i ostrych przedmiotów,
− nie obyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego powszechnie za nieprzyzwoite lub
obraźliwe,
− palenia tytoniu i innych substancji, palenia e-papierosów, zażywania narkotyków czy innych
substancji psychoaktywnych,
− niszczenia i uszkadzania wyposażenia.
30. Rodzice i opiekunowie prawni w ramach obowiązku nadzoru nad dzieckiem odpowiadają za
wszelkie szkody spowodowane przez podopiecznych, którzy nie ukończyli 18 roku życia
31. Nie wolno wchodzić do Gorącej Balii po alkoholu, narkotykach lub zażyciu silnie działających
leków.
32. Nigdy nie należy spać w Gorącej Balii. W Gorącej Balii należy przebywać w towarzystwie drugiej
osoby, która może udzielić pomocy w przypadku zasłabnięcia.
33. Po zakończeniu seansu każdorazowo należy informować o Gospodarzy o zakończeniu seansu.
34. Korzystanie z Gorącej Balii jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie powyższe punkty regulaminu.
1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem.
2. Przy korzystaniu z pomieszczeń sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji
użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez pracownika obsługi.
3. Wszelkich regulacji urządzeń sauny, w szczególności regulacji nagrzewania pieca może
dokonywać tylko pracownik obsługi.
4. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe.
5. Z sauny mogą korzystać osoby pełnoletnie i dzieci pod nadzorem osób dorosłych.
6. Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z
tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
7. Zobowiązuje się użytkowników sauny do przestrzegania porządku i utrzymania czystości
użytkowanego pomieszczenia.
8. Zaleca się korzystanie z sauny dwa razy w tygodniu dla poprawy wydolności organizmu.
9. Przed wejściem do sauny należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z ciała
wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
10. Należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.
11. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
12. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe..
13. W czasie nagrzewania ciała należy stopniowo przemieszczać się z ław niższych na wyższe w
zależności od tolerancji organizmu.
14. W czasie korzystania z sauny należy dążyć do rozluźnienia mięśni i osiągnięcia jak
największego odprężenia psychicznego: należy zachować spokój i ciszę.
15. Po zakończeniu korzystania z sauny podczas zabiegów związanych z wychładzaniem ciała
nie jest zalecane używanie mydła.
16. Na teren sauny zabrania się:
1. wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu,
2. wykonywania zabiegów kosmetycznych,
3. hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów,
4. wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych,
5. wnoszenia napojów alkoholowych,
6. nie obyczajowego zachowania, bądź zachowania uznanego powszechnie za
nieprzyzwoite lub obraźliwe,
7. palenia tytoniu,
8. niszczenia i uszkadzania wyposażenia.
17. Po pobycie w saunie kategorycznie nie można korzystać z wanny jacuzzi oraz nie zaleca się
wysiłku fizycznego.
18. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić pomieszczenie.
19. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom:
1. bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym,
2. osobom z chorobami krążenia,
3. osobom chorującym na cukrzycę,
4. osobom nietrzeźwym,
5. kobietom ciężarnym,
6. kobietom w czasie menstruacji.
20. Osoby naruszające porządek lub przepisy niniejszego regulaminu będą usunięte z sauny.
21. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie
powyższe punkty regulaminu.
22. Pracownicy i właściciele obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane
nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi.
Każda osoba korzystająca z Basenu Zewnętrznego zobowiązana jest do zapoznania się z przepisami niniejszego regulaminu oraz podporządkowania się jego zapisom.
Regulamin obejmuje Basen Zewnętrzny
Basen Zewnętrzny dostępny jest dla Gości od godz. 10:00 do 20:00.
Basen pełni funkcję rekreacyjną, bez opieki ze strony ratownika.
Głębokość basenu wynosi 122cm.
Dzieci do lat 18 mogą przebywać na terenie Basenu zewnętrznego wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej.
Podczas trwania prac porządkowych (odkurzacz wodny) obowiązuje całkowity zakaz wchodzenia do niecki basenowej.
Osoby korzystające z basenu zobowiązane są do noszenia stroju kąpielowego i skorzystania z prysznica przed wejściem na basen.
Przed wejściem na teren Basenu Zewnętrznego należy zmienić obuwie na klapki.
Zabrania się skakania do wody i biegania na terenie Basenu Zewnętrznego.
Na teren Basenu Zewnętrznego zabrania się wnoszenia żywności oraz elementów/artykułów ostrych, niebezpiecznych, a w szczególności szklanych (w tym kosmetyków w szklanych opakowaniach).
Na terenie Basenu Zewnętrznego zabrania się:
podawania, wnoszenia i spożywania alkoholu, środków odurzających,
spożywania posiłków,
palenia papierosów i wyrobów tytoniowych,
zaśmiecania obiektu,
wprowadzania i przebywania zwierząt,
wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
wstępu osobom, których stan zdrowia może stwarzać zagrożenie utonięcia i narażać zdrowie pozostałych osób korzystających z basenu.
Na terenie Basenu Zewnętrznego można spożywać napoje wyłącznie w plastikowych kubkach lub butelkach.
Zabrania się korzystania z Basenu Zewnętrznego osobom, których oznaki zewnętrzne wskazują na choroby skóry, otwarte skaleczenia, choroby zakaźne, trudno gojące się rany, padaczkę, trudności w oddychaniu, zaburzenia równowagi oraz agresywne zachowanie.
Osoby o niestabilnym stanie zdrowia powinny korzystać z Basenu Zewnętrznego ze szczególną ostrożnością.
Zabrania się niszczenia wyposażenia obiektu oraz zanieczyszczenia wody.
Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła basen będzie obciążona kosztami wymiany wody.
Zaleca się pozostawianie cennych przedmiotów w pokoju hotelowym celem zmniejszenia ryzyka kradzieży lub zagubienia. Za rzeczy zaginione lub skradzione obsługa Leśnej Kąpieli nie ponosi odpowiedzialności.
Korzystanie z Basenu Zewnętrznego odbywa się na własną odpowiedzialność użytkownika.
Leśna Kąpiel nie odpowiada za uszkodzenia ciała i wypadki wynikające z naruszenia regulaminu.